zamarin zamarin .

zamarin

آشنايي با انواع فنس توري

يكي از دغدغه ها براي خريد توري فلزي پيدا كردن منابعي است تا بتواند سفارشات آن ها در مدت زمان اندك فراهم كرده و براي آن ها ارسال كند از طرفي قيمت هاي مناسبي داشته باشد ، در اينجا به بررسي دو نمونه از اساسي ترين مشكلات خريد فنس خواهيم پرداخت. 

امروزه تعدد منابع باعث سردرگمي بسياري از مشتريان شده است به گونه اي كه در نهايت پس از تهيه محصولات يا كيفيت مناسبي نخواهد داشت يا قيمت بسيار گراني دارند ، اين مسئله باعث دلسردي و عدم اعتماد مشتريان به فروشندگان خواهد شد ، صنايع فولاد توفيقي با بيش از ۲۸ سال سابقه فعاليت در بازار آهن توانسته است اين اعتماد را به وسيله اقدامات سازنده خود جلب كند.

افزايش كيفيت و قيمت‌هاي به‌صرفه، ارسال و تحويل سريع و مشاوره آنلاين سبب شده‌است تا بسياري از مشكلات خريدوفروش محصولات فلزي و آهن‌آلات در مجموعه ما به ‌طوركلي حل شود كه در ادامه مي‌خواهيم موارد بالا را به ‌طور جزئي براي محصول تشريح كنيم.

خريد با كيفيت
همانگونه كه مي‌دانيد در فهرست المان‌هاي مورد نياز براي يك خريد عالي، كيفيت حرف اول را مي‌زند به‌ طوري‌ كه بسياري از مشتريان راغب هستند تا محصولاتي با كيفيت عالي را حتي با هزينه‌هاي بالا تهيه نمايند و اين نشان‌دهنده اهميت كيفيت محصول است، در مرحله بعد قيمت‌ها بسيار حائز اهميت هستند شما مي‌توانيد با اندكي جستجو در ميان فروشندگان منابعي را پيدا كنيد كه در كيفيت عالي محصول و قيمت به‌صرفه نمونه‌هاي شناخته‌شده بازار هستند.

از طرفي بسياري از مشتريان اطلاعات كافي براي خريد بهترين و مناسب‌ترين فنس را براي كاربري خود ندارند ،در اين‌گونه موارد مي‌توانيد با تماس با خطوط ثابت تلفن ما از مشاوره رايگان خريد فنس بهره‌مند شويد پس‌از خريد و ثبت سفارش خود با سيستم ارسال محصولات در صنايع فولادي توفيقي محصول موردنظر خود را در دسترس داشته باشيد.

فنس
توري فنس كه نام ديگر آن توري حصاري مي‌باشد براي مصارف گوناگوني هر روز در كارخانجات توليدي، توليد و روانه بازار مي‌شود اين توري ها مصارف و كاربردهاي بسيار زيادي دارند اما از مهم‌ترين آن‌ها حصاركشي و ايجاد حريم براي زمين‌هاي زراعي و ديگر انواع آن مي‌باشد. براي سفارش توري فنس سايت هاي متعددي وجود دارد كه مي توانيد با خريد از آنها توري دلخواه خود را با كيفيت مناسب پيدا كنيد

آشنايي با انواع فنس توري و نبشي

فنس توري از موادي كه در ادامه به آن‌ها اشاره خواهيم كرد توليد مي‌شود مفتول‌ سياه و روكش گالوانيزه تاروپود توري فنس را تشكيل مي‌دهند كه با نظم و ترتيب خاصي به يكديگر بافته مي‌شوند و درنهايت به شكل نهايي درمي‌آيند.

روكش گالوانيزه مفتول را در برابر رطوبت و زنگ‌زدگي مقاوم مي‌كند همچنين از پوسيده شدن و خوردگي آن نيز در زمان‌هاي بسيار طولاني جلوگيري مي‌كند ،اما نمونه‌هاي توري حصاري توليد شده از مفتول سياه نيز موجود مي‌باشد ولي توصيه مي‌شود كه فنس توري گالوانيزه را تهيه نماييد چرا كه با اندكي افزايش قيمت نسبت به نمونه مفتول سياه ،كيفيت بسيار بالاتر و عمر طولاني‌تري خواهد داشت.

بهترين انتخاب در خريد فنس
بسياري از مشترياني كه براي سفارش فنس با ما تماس مي‌گيرند با مشكل انتخاب بهترين گزينه براي خريد فنس توري روبرو هستند ، پس‌از تلاش‌هاي بسيار توانستيم اين مشكل را به‌طور كلي حل نماييم، بازرگاني فولاد توفيقي با بهره‌مندي از مشاورين كار آزموده و باتجربه در راستاي ارائه خدمات مشاوره‌اي گام‌هاي بزرگي برداشته‌است.

توجه داشته باشيد كه به‌هنگام سفارش اين محصول متراژ اراضي را به‌طور دقيق داشته باشيد و ضمن ارائه آن به مشاوران ما مي‌توانيد راهنمايي‌هاي لازم را دريافت كنيد .

سوالات رايج مشتريان براي خريد توري فنس
يكي از مهم‌ترين و رايج‌ترين سوالاتي كه مشتريان در هنگام سفارش محصول از ما مي‌پرسند چگونگي نصب اين محصول است، ما نيز در جواب برخي از توصيه‌هاي اصلي و مهم را به ايشان مي‌گوييم اما براي نصب آسان و مرحله به مرحله توري حصاري مي‌توانيد به صفحه راهنماي نصب توري فنس در وبسايت ما مراجعه كنيد.

قيمت فنس توري
همانگونه كه گفته شد قيمت فنس توري به عوامل متعددي بستگي دارد ، براي مثال گالوانيزه بودن آن از جمله عواملي است كه در افزايش قيمت تين محصول نقش دارد ، از طرفي اندازه ها و ابعاد كلي محصول در قيمت تاثيرگذار خواهد بود ، هرچه اندازه چشمه هاي توري بزرگتر باشد وزن مفتول استفاده شده در هر مترمربع كمتر خواهد بود در نهايت كاهش قيمت خواهيم داشت و برعكس.

آشنايي با انواع فنس توري و نبشي

يكي ديگر از عوامل تعيين كننده پركربن بودن اين محصول است ، شايد شما هم در هنگام مقايسه قيمت توري فنس در چند فروشنده به قيمت هاي متناقضي روبه رو شده باشيد ، برخي از فروشندگان توري فنس را با قيمت ارزانتري ارائه مي دهند بايد دقت داشته باشيد كه اين نمونه از نوع كم كربن هستند پس توجه داشته باشيد در هنگام خريد از پر كربن بودن آن اطمينان حاصل نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۴:۱۷ توسط:jhygvbc موضوع: نظرات (0)