zamarin zamarin .

zamarin

همه چیز در مورد توری پرسی

اگر قصد خرید توری فلزی آن هم از نوع پرسی را دارید این بلاگ کمک شایانی به شما خواهد کرد. توری پرسی، از بافتن سیم و مفتول آهنی و فولاد ضد زنگ گالوانیزه شده تهیه شده است، که به صورت مشبک طراحی و تولید می شود. برخی از متریال و مواد در تولید توری پرسی، برنج، آلومینیوم، فولاد گالوانیزه، مس هستند. بهیم مفتول زاوش از تولید کنندگان توری های پرس می باشد. برای خرید سیم مفتول گالوانیزه با ما تماس بگیرید.

کاربرد توری پرسی
توری پرسی با توجه به کیفیت و قیمت مناسبی که دارد، در بسیاری از صنایع و حوزه های مختلف، از آن استفاده می شود، به عنوان مثال در مرغداری و نگهداری از پرندگان، از توری پرسی به عنوان قفس استفاده می کنند. در اغلب موارد از این توری برای حفاظت از درب و پنجره نیز استفاده می شود. همچنین به دلیل مقاومت بالا به عنوان حصار دور فضای سبز، زمین های کشاورزی و باغ ها استفاده می شود. در صنعت ساخت و ساز نیز از این توری به عنوان مسلح کردن بتن جهت فونداسیون استفاده می شود. از دیگر کاربرد های توری پرسی در صنایع نفت، صنایع شیمیایی، پزشکی و متالوژی می باشد.


مزایای توری پرسی
سطح ضد لغزش این توری ها، اولین مزیت استفاده از آن ها می باشد، قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن آن، یکی دیگر از مزیت های این توری، جهت استفاده در صنایع مختلف می باشد. این توری به راحتی در مکان دلخواه و بدون استفاده از ابزار خاص نصب می شود، همچنین در صورت عدم نیاز، به این توری ها به راحتی می توانید، آن را برداشته و جمع نمایید.

همچنین توری پرسی در برابر خوردگی مقاومت بسیار بالای دارد و در برابر هر زنگ زدگی از خود مقاومت کافی نشان می دهد. یکی از نکات مثبتی که این توری ها و خرید توری فرنگی دارند، این است که از ورق های فلزی بسیار سبک وزن تر و در عین حال مقاوم تر می باشند.
این توری ها معمولا به علت وجود مش بندی ها با سایز های متفاوت، دارای قدرت گردش هوای بسیاری می باشند. همچنین به راحتی در سایز و اندازه دلخواه برش می خورند. قیمت توری پرسی به صورت روزانه تعیین می شود و به دلیل نوسان نرخ ارز قیمت ثابت ندارد.

 

روش تولید توری پرسی
تولید توری پرسی توسط دستگاه مناسب این کار انجام می پذیرد، به این صورت که بافتن مفتول های فلزی در اندازه های کاملا یک شکل و برابر می باشند. که اندازه و مش بندی در این توری ها کاملا با سفارش مشتری متغیر می باشد.

دستگاه های ساخت توری پرسی، انواع و مشخصات بسیاری دارند که هر کدام برای تهیه و تولید، نوعی خاص از توری ها طراحی شده اند. برای مثال همه دستگاه ها، قابلیت تولید توری با یک جنس را ندارند، برخی از دستگاه ها فقط با یک آلیاژ مشخص تولید را انجام می دهند.
یک روش دیگر تولید توری، از طریق غوطه ور سازی می باشد. باید یک وان تشکیل شده از مواد مذاب که معمولا محلول زینک می باشد و دمای حدودا ۴۵۰ درجه سانتی گراد دارد آماده شود. سپس قطعات را درون وان مذکور آب می کنند. زمانی که آن را از وان خارج کردند، فورا با کربن و اکسیژن واکنش می دهند. تا لایه ای مقاوم در برابر انواع خوردگی، همچنین زنگ زدگی روی قطعه مورد نظر ایجاد کنند.


انواع توری پرسی
توری پرسی از بافت مفتول به دست می آید، حال لازم به ذکر است که انواع توری بر اساس انواع بافت این توری ها تقسیم بندی می شود، دو مدل بافت در این توری ها وجود دارد که به بافت هلندی و بافت حصیری معروف هستند. یکی دیگر از انواع بافت توری پرسی، بافت pvc می باشد، همانطور که از نامش پیداست، از متریال pvc در آن استفاده می شود. لازم به ذکر است که این بافت در ایران استفاده و کاربری ندارد. البته بافت هلندی و حصیری نیز تفاوت آنچنانی با یکدیگر ندارند.

توری های پرسی از نظر وزن هم با یکدیگر متفاوت هستند، به دو شکل توری مشبک سبک و مشبک سنگین دسته بندی می شوند. معمولا در مش بندی ۲ الی ۵ سانتی متر و قطر مفتول ها ۲ الی ۵ میلی متر تفکیک می گردند.
توری های پرسی را بر اساس روش تولید و ساخت هم تفکیک می کنند، به این صورت که برخی از توری ها هنگام تولید، از قسمت لبه توری برش می خورند، برخی دیگر با زاویه ۱۸۰ درجه خم می شوند و کاربری های خاص خود را دارند، برخی دیگر با لبه های محافظت شده از فویل تولید می شوند.

 

نتیجه گیری
توری های پرسی مصارف بسیار زیادی در صنعت دارند، با توجه به مقرون به صرفه بودن آن ها و نصب و راه اندازی راحت، همچنین مقاومت بالا، در انواع حوزه ها کاربری زیادی دارد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۵:۴۶ توسط:jhygvbc موضوع: نظرات (0)